2012. január 11., szerda

Babzsákfotel avagy ki marad ki a jóból?

Én nem tudok varrni. Van 8 program a gépen, de nekem még az egyenessel is akadnak gondjaim, egy kanyar vagy bukkanó pár méternyi varrás után valahogyan odakerül,  pedig koncentrálok(mindezek ellenére kitartok és lelkesedem a szép varrományokért). Egyszer, majd én IS, én IS alkothassak csodákat..........De van egy csodálatos barátnőm, aki profi szabász - varrász - varrógép műszerész. Mikor elakadok, telefonos segítséget nyújt nekem. 
Kitaláltam kell nekem egy óriás puff. Édespárom kérdezte, szajkózta minek ez neked? Úgysem fogod használni. Már megint olvastál valamit a neten és beszongtál. Van elég porfogónk, felesleges újabb. .............bla-bla-bla. Leírást, szabásmintát itt találtam hozzá. 

Livi leutazott hozzánk egy csendes, hideg őszi napon. Szerkesztette, kiszabta, összevarrta mindkét huzatot. Elsőként nem értettem miért mutatja nekem a nagyobb cippzárnál a varrást, és sűrűn kérdezte: figyeled, figyeled? Másnap, mikor nézegettem a huzatokat, feltűnt hogy az egyik alja hiányzik...,????Tudjátok miért? Mert az én cseles barátnőm meghagyta nekem! 
-Gyakorolj, ha én csinálom, sosem tanulod meg!!!!!!!!!!!- 
Megcsináltam, és nagyon büszke vagyok magamra. 
 
Miután a töltelék is körülményesen az azenyém lett, a gyermekem is ledőlt kis alvásra gyorsan megtöltöttük a huzatot. Én alul tartottam a huzatot, Édespárom  pedig felülről engedte a golyókat. Annyira , de annyira ügyesek voltunk, hogy csak egy maréknyi repült szanaszét. Cirka 10 perc múlva már használatba is került eme szerkezet.
LIVIKÉM!!!!!NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM NEKED EZT A VARÁZSLATOS ÓRIÁSPUFFOT!!!!!!!!!!!!!!!!Köszönöm még Szoták Katinak is, mert lehetővé tette hogy közkincs legyen a fotel leírás!

Mit mondjak, én a harmadik napon ülhettem bele, miután a családunk minden tagja végigdagonyázta. Ilyen kényelmet álmodtam, fenomenális!!!!!!!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése