2012. január 21., szombat

Szívem örömmel teli.................Fent is és lent is

Pont úgy mint a Rókának. Mindenki ismeri A kis herceg történetét, és a róka  csalódásait, örvendezését. Én is így éreztem ma magam. Megismertem három csodálatos embert. Vártuk őket, készültem rá és a találka elmaradt. Csalódtam. Aztán ismét várakoztunk és megint elmaradt a látogatás. Ma végre sikerült! Díszbe öltöztettem  a szívemet, és ez a ragyogás csak fényesedett mikor megérkeztek!
Este pedig tovább folytatódott a csoda. Egy szívemnek nagyon kedves emberrel távcsevegtem, és felmerült meglátogat minket. Hosszú évek óta várom már, hogy itt legyen, velünk legyen, Csak Ő, utánfutók nélkül és valóra válhat!!!!!!!!!!! Ujjongtam, kacagtam. Nekem Ő nagyon sokat jelent, DE gyorsan megállj parancsoltam a heves örvendezésnek, nehogy óriási csalódás legyen a végén. Nem sikerült, és mikor lemondta a látogatást.............................. bizony potyogtak a könnyeim rendesen. Nem az Ő hibája, rajta kívül álló okok kényszerítették erre, de engem mélységesen elszomorított.
Egy napra egy csoda, csak fokozatosan az örömködéssel, nem kapkodni.............Ha jobban figyeltem volna a rókára, most nem estem volna kelepcébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése