2012. február 3., péntek

Készül a Nagy Cica család!!!!!!


Lassan, lassan készül a rokonság, mintázatra, és alakra is különböznek egymástól!!!!!!!!!! Alig tudok haladni velük, olyan kevés egy nap, egy hét a rengeteg teendőre. ÉdesPárom mondja mindig, én csináltam magamnak, akkor is a gyerekemen lógok ha az magában jól eljátszik, helyette gyárthatnám a macskáimat. (Próbáltam..) Elővettem a kézimunkakosaram, belekészítettem mindent, tűt,cérnát, fonalat, gombot, ollót és mikor elhelyezkedtem jött a pici fiam. 

Én is jövök, én is csinájom!! Segítek neked anya, mit csinájsz?  -Varrok- ÉN is vajjok, én is vajjok. Kéjem azokat ott, azt is , azt is, az ojjót is kéjem, majd én vágok, nyiszatojok. 

Abban a pillanatban kotortam össze mindent, és feltettem a legmagasabb helyre a lakásban. Majd mikor alszik, gondoltam. De nem alszik délután, csak este. Az aznapi alkotó kedvemmel együtt.
Kísérleteztem már azzal is, hogy éjjel hozok létre valamit, de hamar rájöttem az éjszakai alvásra nekem is szükségem is van, és egy fáradt, kialvatlan  anyuka sokkal türelmetlenebb a kisfiával mint egy kipihent.......

A cicuskák pedig várakoznak, várakoznak, egyszer majd csak elkészülnek.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése