2012. február 26., vasárnap

Szinek

Egy évvel korábban az foglalkoztatott a legjobban, hogy a kisfiamat nem érdeklik a színek A szobájában minden fal más színű, ezért mivel a nagyi kedvence a kék, apjáé a piros, enyém a zöld, nagypapának maradt a sárga. Mikor ez már flottul ment, léptünk tovább az árnyalatokra, ez is teljesítve.
Kérdezgettem, melyik tettszik a legjobban, hát a zöjd.  Amikor apja kérdezte, akkor a pijos, nagyinál a kék, papánál a sájga. Kedvünkben jár, nagyon aranyos de még mindig nem tudtam  melyik a számára elbűvölő, a favorit.
Egye hete kiderült, és nagyon kitartó.  

Józsaszííííííííín...............

Múlt hét pénteken volt a játszóházi farsang. Csütörtök délután, félig gyógyultan hozzáfogtam a jelmez varrásához. Nagyon egyszerűt kért az úrfi, kiscica szeretne lenni, KÉK kiscica. Mázlista vagyok gondoltam, elővettem a szekrényéből egy sötétkék színű mackó-cica nadrág félét erre varrtam egy farkincát, és két háromszöget egy sötétkék szalagra, van egy ehhez illő sötétkék kardigán, tökéletese volt az összhang.. Aznap felpróbálta, nagyon aranyos volt, fotózni sajnos nem tudtam mert az akkuk a fotógéphez felmondták a szolgálatot. ( Ma vett ÉdesPárom újabb garnitúrát, ezek is  remélem 3 évet szolgálnak minket.) Ám akkor a szememmel örökítettem meg.
Másnap reggel induláskor megszólalt a gyermekem:

Anya, ez nem jó. Nekem másik kejj. Másik színűt kéjek, zöjd nem , pijos nem , jegyen Józsaszíín. Vajjál  Nekem Józsaszínt.



Minden gyerek beöltözött, csak Hunor nem. Volt arcfestés, kézre óriás állatnyomda. Kedvesen odament hozzá a hölgy. 
Látom nem vagy jelmezben, de én kifesthetem az arcod aminek csak szeretnéd, vagy a kezedre is tehetünk állatot.

Köszönöm nem kéjek semmit sem , én majadok itt simán.,,,,,,,,,,,,,,,,,,:)


Azóta minden ami rózsaszín , az csak jó lehet. Festeni csak rózsaszínnel hajlandó. Filcet más színt a kezébe se vesz, nyomdázni még lehet , mert ha kicsikét nyomja akkor az nem piros , hanem. r...szín.
Fagyit vásároltunk tegnap, a citrom a kedvence ( nekem is, ha vásárolt fagyi akkor az csak citrom lehet, egyébként a saját gyártmányú idénygyümölcs + banán verziót kedvelem a legjobban).  De jajj, meglátott egy feketeáfonyás öntetes valamit, és mivel a színe tetszetős volt számára, azt kellett megvenni. Bármi mást mutattunk, kitartott emellett. Szerencsére eszegeti is, jónak jó de ez nem citrom. Ennél jobban még nem vártam az eperszezont, micsoda fenséges fagyikat gyártok majd Hunornak!!!!

Fagyasszunk le 2 banánt felkarikázva, majd ugyanennyi mennyiségű friss eperrel turmixoljuk össze, nagyon finom,friss, minden káros anyagtól mentes, fantasztikus. Előbb össze mixelni és eztán fagyasztani is lehet, mindkét verzió finom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése