2012. március 29., csütörtök

Mega megrendelés!

Nekem legalábbis nagynak számít. Egy kedves anyuka egy tucat babzsákot rendelt tőlem. Egy tucat az kevés, mert amint elkészült és dobozoltam kicsi manóm fürgén szedte ki  a dobozból:

Anya, anya ezeket nekem vajjtad, ezek az enyémek. 

/ csak egy kosárnyit birtokol............../

Már   vitte is mindet a szobájába, és hiába kértem nem adta. Egy rövid mondatot kaptam:

Vajjsz másikat a dobozba.

Én pedig varrtam, készítettem másik halmot, de kicseleztem a kis kalózom. Az újakat más méretben, más töltetekkel és némi  józsaszín  beütéssel készítettem el. Amint meglett az összes már alkuképes volt a kisfiam, ő ajánlotta fel hogy az újak lesznek nála, a régieket nekem adja. Így aztán mindketten jól jártunk, vagyis egyre többen, mert ma is itt volt egy kis barát és ajándék babzsákokkal távozott tőlünk.

Hunor egyszerűen megvált tőlük:  anya vajjsz másikat...................


Ezt nagyon jól kitalálták réges-régen. Olyan jó gyűrni -gyúrni, morzsolni, dobálni őket. Mi felnőttek is el-eljátszunk velük. Szuper jó érzés szülőnek, és a gyerekünkkel újra gyereknek lenni.

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, a babzsák az oviban is nyerő. Mivel töltöd? Én rizzsel :) Sapi sikerült? Nem kerestél utána.
    Pussz: Kati

    VálaszTörlés
  2. Aranyosak vagytok! :) De nekem már nincs ilyen picim! :))))

    VálaszTörlés