2012. július 10., kedd

Festés a szabadban








A nagy meleget mi is nehezen viseljük. Szerencsések vagyunk mert a telken van 4 diófa , ebből 3  árnyékot vet az udvarra, ezért mindig van valahol hűs rész.  Ezért amit lehet, az udvaron viszünk véghez.
Majdnem mindennap megyünk a játszóházba, ahol kiplakátolják ha valami különleges foglalkozást tartanak. Kézzel festés volt a program, amin részt is vettünk, de a markoló festésről valahogyan lemaradtunk. Pár nap múlva ki is tették a falra a sorfestést, és 4 db markolót is odaragasztottak. Mikor a gyerekem ezt meglátta, azonnal kijelentette én is kérek, én is akarok ilyet...............és már nyúlt is egy markolóért. Ragacs gyurmával tették fel, ezért gyorsan vissza is tettem az elcsent darabot.  Ő nap mint nap nézte, és láttam hogy vágyakozik utána. Ezért mikor eszébe itthon, hogy fessünk a szokványos fehér lapok mellé egy járműves kifestőt is elővettem. Kiválasztotta melyiket szeretné kifesteni, kivágtam nagyobb méretben, aztán kezdődhetett a mókázás.

Most  a zöld szín a kedvenc, és nyár lévén a fűnyíró........


Azért vonatot is kért az én kicsi kincsem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése