2012. július 16., hétfő

A halacska aki nem szereti a vizet 2.

Barátnőmékhez átmentünk játszani a minap. Előzetesen felhívott, vettek pancsoló medencét a kicsiknek, vigyünk magunkkal fürdőzős cuccot. Felesleges, gondoltam de azért betettem a hátizsákomba hátha, hátha mégis csoda történne.

Még aludt a kisfia, ezért az udvaron beszélgettünk, Hunor körülöttünk játszott. Nagy volt Gergőnek az öröme, ébredésekor Hunor mosolygott rá. Félig nyitott  szemmel már  a fürdőnadrágját követelte, és most és máris menjünk pancsolni.  (hova sietsz? néztünk rá a gyerekemmel csodálkozón)

DE,DE AZ én kicsikém is kedvet kapott, ezért ráadtam a kis fecske nacit..... Gergő már ugrott is be, és hívta hívta Hunort.








Ő be is merészkedett, körbesétált.


Aztán megint tett egy teszt kört. 
Gergő leült a vízbe, az én kicsikém is gondolta hogy leül, de ő csak a szélére szeretett volna leülni, ahonnan bele is csúszott a vízbe. Ordított, hogy töröljetek le, töröljetek le. Vittük itthonról a vízipisztolyát is, lőtt vele párat, és RÉSZÉRŐL vége is volt a medencézésnek.


Gergő már egy órája bohóckodott egyedül, ugrált, a sapkájával öntötte a fejére a vizet, békázott, bálnázott, ilyet én még nem láttam,  Hunor pedig kint a parton játszott..............
A barátnőm hirtelen ötlettől vezérelve, ruhástól beült a medencébe. Addig addig unszolt, míg én is betettem  a lábam. Aztán lehajoltam, végül leültem mellé, (mindezt térdnadrágban..) azt hittem példát vesz rólam és utánam jön az én kicsi mágnesem.
Bejött mellénk a nagylány is. Már négyen pancsoltunk, de Hunor tudomást sem vett rólunk. Egy nagy traktorral szántott, vetett, aratott az árnyékos homokban. Ezután dinnyézett jóízűen, Geri még ekkor is pancsolt. 2 óra ázás és hosszas anyai könyörgésre jött csak ki a vízből.
 Meleg volt , nagyon meleg, azt hittem megszárad rajtam a ruha. Nem jól gondoltam, vártam egy ideig  de nagyon zavart a folyton csöpögő nadrágszáram.  Most jól jött a  plusz törölköző...
ÉN megpróbáltam, itt is nagyapáéknál is, nem vált be a csel, marad a víziszonyunk mindkettőnknek. Legközelebbi vizes sztorit ÉdesPárom megnyerte, Övé lesz a dicsőség vagy az általam már jól ismert sikertelenség. Feladom, ami nem megy azt nem erőltetem, akárki akármit mond. A mi kicsi halunk, szárazföldi példány. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése