2012. július 1., vasárnap

Nyuszik a láthatáron

Hunor szerelmének van egy nagy nyuszija, a nagy nyuszinak 6 kis csemetéje. Nyár elején születtek, és ha minden jól megy akkor mi is kapunk egy pöttöm vattapamacsot. 


Azért feltételeink vannak, jól kell viszonyulnia a cicához, mert néha összekeveri a plüss macskával, és én nagyon nem lennék semelyik cica helyében. Tegnap segített nekem az én nagyfiam!!!!!!!!!! Szorgalmasan fuvarozta a kidobandó tárgyakat a kukába és mert  Ő már nagyfiú, egyedül meg is küzd a nagy zöld békával. Breki béka másképpen a  zöld kuka, állandóan éhes, és elnyel mindent amit csak kap. Igen ám, de egyszer csak végeztem a lomolással és nem volt kidobandó semmi sem. Az én fiam feltalálta magát, és jött sietve anya ,anya kidobtam a mííícit. Néztem bután  aztán  rohantam, de  a kuka macska mentesnek tűnt. A környéken sem láttam a macskát. Faggatom, milyen cicát dobtál a kukába? 

PORCICÁT, ANYA!

Hunor humoránál volt, és már én is tudtam mosolyogni a kezdeti frász után..............


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése