2012. július 21., szombat

Pónizás. cicázás duplán

Szerdán mégis meglátogattak minket a keriék.  Sosem férek a bőrömbe, ezrét este sütöttem egy sós rudat, azért legyen valami........Ették volna ha az én gyermekem nem simul rájuk mágnesként. Kezdődött verseny futással, aztán négykézláb cicaként majd kutyaként kellett mászniuk a földön. Vicces látványt nyújtottak, de a kemény beton hamar feladásra késztette a nagykutyákat és nagymacskákat. Folytatódott a játék a házban. Nagyon jól szórakoztunk mindannyian. Keripapa le is stoppolta a babzsákfotelünket. Az első babzsákfotel megrendelőm megérkezett!!!!!!!!!Házhoz jött, legközelebb elhozza az alapanyagokat, aztán el is viszi a kész terméket. Mindezek ,az Ő tempójában talán jövő húsvétra érvényesülnek
.
Fél éve a mosógépszerelő, csapágyasnak diagnosztizálta  a mosógépünket. Gyorsan vettünk is egyet  jó áron Keripapa által, amit a Nagyi lakásán tárolunk azóta is./ Nekünk nincs autónk, a Papa pedig azt mondta majd akkor kocsikázik fel a fővárosba a nyaralóból, ha nagyon fontos lesz.........../

Peti, a mosógépünk azóta is tökéletesen működik. Említést tettem, hogy  nap mint nap mosok vele. Mossál, mossál- szólt a nagybácsi, -aztán egyszer csak a kukába kerül minden ruhád.............

Mutasd azt a gépet- jött a következő mondat.  Újra kutyapózba vágta magát, csak most a fürdőben. Megnézte a szűrőt és egy óriási gombot vett ki belőle...............ez volt a hiba oka, emelte magasba a vétkest!!!

Mikor a szerelő nálunk járt, valószínű a dob és a széle között fent akadt.A sok rázkódástól , és a széle szerinti kopásból mostanra  csúszott le ide. A szerelő minősítését Keri által inkább mellőzném...........

Nincsenek véletlenek!! Egy hónappal ezelőtt Nagyi gépe tönkrement, javíthatatlan, pedig 5 éves szerkezet. Felhívott minket, használhatná a mi masinánkat, amíg ott van a lakásán? Múlt héten érdeklődött, mi lenne ha megvenné Tőlünk? Nem, nem azt nem adjuk, de használja amíg  a miénk működik.

Örömmel üzentem meg, a gép eladóóóóóóóóó.


Egy órát voltak itt a vendégek, nyaralás előtt ugrottak be hozzánk, villámlátogatásként. Siettek mert a kocsi tele volt mindenféle hűtőbe valóval. A kapuig nem is volt semmi baj, de a búcsúzkodásnál Hunor alkudozni kezdett.

- Még majadjatok vejem.
-  Mennünk kell. A Papáék várnak minket.

Az én gyerekem lecövekelt a kocsi mellé: /Papához mennek? Ezt neki nem is mondtam, tudtam baj lesz.Láttam a kis fejében a kerekek kattogását.  Nagypapa a minden, teljesen odáig van érte, a papa úgyszintén./

- Én is megyek vejetek, engem is vigyetek.
 -Jó, jó elviszünk -mondták együttesen.

Nyitották a kocsi ajtót, én a kapuban álltam és vártam . Még sosem volt nélkülem 30 percnél többet távol.
Visszarohant hozzám és sírt, sírt hogy Ő is akar menni. (Szívem szerint én is mentem volna. De ez nekik eszükbe sem jutott.  ÉdesPárom hétvégén dolgozik, a keri lakásán fog aludni, akkor kértem el a kulcsot. Már megint én kombinálom túl az életemet, olyat várok el másoktól amire Ők nem is gondolnak. Csalódott voltam és nagyon bánatos. )

 -Anya, nagyon szomojú vagyok, szomojkodom. -Én is kisfiam, én is..............

Kora este volt már, de felhívtam a barátnőmet.Mégis menjünk megnézni a lovakat. Én is szomorkodtam, Hunor is.

Nagyon jót bringáztunk, szép az út, egy kombájn éppen aratott,  mellette a másik földön traktor bálázta a szalmát, láttunk 2 nyuszit amint szaladtak a szántáson. Megsimogattunk 8 kutyát, volt egy kiscica, kotlós kiscsibékkel na és a lovak!!!!! A pónira ültették fel a gyerekeket, egyszer egyik majd másikat. Jól zártuk a napot a délutáni villámlátogatás kivételével...............




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése