2012. július 20., péntek

Új játszóteret nyitottak minálunk...........

A mi városunk egy nagyon sajátos város. Itt van 4 emlékpark, 2 játszótér és itt megállok picit. A régi játszótér nincs körülkerítve, a vízcsap leszerelve, a homokozót benőtte a gyom, 2 hónapig nem volt csúszda mert javítani vitték...........a hinta csak nagyok által használható.  Örömmel olvastam a városi újságban,( mert minálunk ez is van ) hogy július közepén kerül átadásra a szabadidő centrum nagyoknak és kicsiknek. 
Péntek délelőtt volt a nyitóbuli. Vásárlás után arra bicajoztunk Hunorral. Szépen körbekerítve egy űrbázis........ acél minden eszköz és műanyag. Én nagyon maradi vagyok, nem tetszik.
Egy kakas és egy rugón billegő libikóka hinta van, amit a kicsik is tudnak használni. Minden más hiper-modern. Van egy fából készült nádfedeles, asztalokkal padokkal körbevett pihenő, ez nagyon tuti. Ma megtudtam, csak azért maradt ott, mert egyszerűbb volt lefesteni mint lebontani..................
Van minálunk focipálya, edzőpálya, az új játszó mellé még egy műfüves futball pálya is épült!!!!???? Ezt már valóban nem értem.

Milyen negatív vagyok, nekem semmi sem jó. Remélem, ezt a létesítményt jobban gondozzák majd mint a másik játszót, és nem történik minőségromlás. Hunor azért feltalálta magát, kavicsokat gyűjtött, dombot épített, alagutat fúrt. Jött egy ismerős a kislányával, most már ketten kavicsoztak.........Ő is maradinak vallotta magát.............Már kettőnknek nem tetszik az újdonság


.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése