2012. november 1., csütörtök

Markolós zsák - Ovijel

Hunor mániája kezdetektől a traktor, aztán a népszerű mesének köszönhetően a vonat lett. Tavasz óta téma volt nálunk az ovi. Mikor szóba került mi legyen az ovijele rávágta: Traktor. Aztán nyár elején kijelentette, hogy csak is markoló lehet az ő jele, semmi más. Kérdezgettem az ismerősöket, hogyan történik az ovisjel választás, megdöbbenve tapasztaltam az eltérő válaszokat. Ami szabad lesz abból választhatunk, kapunk valamit, ne is reménykedj markolóban mert az óvónénik az egyszerű dolgokat szeretik.
 Nem is fűztem nagy reményeket az áhított jelhez.

 ÓRIÁSI DÖBBENET ÉRT, amikor a mi drága, kedves óvónénink nekem szegezte a kérdést: Le tudja rajzolni? Iiiigen- mondtam halkan. Akkor lehet a jele markoló!

Valamerre böngészve ráakadtam egy nagyon szép traktoros oviszsákra, abból kiindulva készült el  a mi markolósunk. Nem siettem el, hiszen a beszokás is sokáig tartott, októbert írtunk, mikor Hunor első alkalommal ott ebédelt...................De , amint elkészült is vittem az oviba, fotózni persze elfelejtettem és most az őszi szünet alkalmával hoztam haza nagymosásra. Végre itt is megmutathatom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése