2013. január 19., szombat

Hideg kint, meleg bent

 Ősz elején kiteszem az ablakok közé az ablakpárnákat.
Ezek pedig megrendelésre készültek, levehető mosható huzattal. Hamar elkészült, postáztam, írtam levelet hogy úton a csomag és izgatottan vártam a visszajelzést. Teltek a hetek, csend. Nem lett jó? Az nem lehet, pontosan egyezett minden leírt és megvarrt darab. Nem tetszik?? Az lehet, hiszen válaszra sem méltattak. Aztán vettem a bátorságot és írtam egy levelet, talán nem kapták meg? Pár óra múlva jött a válasz: NEM!!!
Rohanok a postára, lobogtatom a papírom. _ a csomag a főpostán van, ha még ott van ,lehet már küldték vissza.........
Saját postafiókkal rendelkezett a megrendelőm egy kis postán, eszébe nem jutott  fő postára menni, minek is ment volna, igaza van. De nekem reklamálhatott volna, hogy még mindig csak vár és vár.
Napokkal később kaptam egy kedves levelet, hogy minden nagyon jó lett, örülnek neki. :-) ÉN IS!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése