2013. január 15., kedd

Játszóház vidék 1............

A közelben van egy játszóház. Konkrétan a szomszéd városban, 15 km-re Tőlünk. Egy ovis csoporttárssal és az anyukájával mentünk el. Ezúton is nagyon - nagyon szépen köszönjük, hogy elmehettünk!!!!Kedves, hangulatos hely volt, családias a fogadtatás, csak a mi gyerekeink voltak ott, bármit birtokolhattak. Már ez kész nyeremény!!! Tisztaság, szép játékok, jól éreztük magunkat. 
De. Mi csak akkor jutunk el oda ha valaki elvisz minket vagy taxit hívunk, mert olyan eldugott helyen van, hogy fél tucatnyi embertől kellett útbaigazítást kérnünk . A távolsági busz megálló vagy a vonatállomás nagyon messze van, ezért a sétát mellőzni kell. 10-12-ig van nyitva aztán 15-18-ig, de ha túllépsz egy órát megéri a teljes napot fizetni, mert úgy olcsóbb. Viszont mit csinálj 3 órán keresztül a gyerekeddel? (Ráadásul télen? Nyáron minek mennénk zárt helyre,örülünk hogy kint lehetünk a szabadban...).  Kocsikázz oda -vissza 2x mert kifizetted a napi jegyet? Ebédelhetsz is a helyi étteremben! több órán keresztül.?
Aranyos volt a tulaj, a sok ajánlattal, de számunkra egyik sem volt kedvező. 
Még mindig nem értem ezt a VIDÉKI LUXUST, amiért 1-2 óra ebédidőt tartanak, itt konkrétan 3-at , ráadásul szombat -vasárnap!!!




12 évig dolgoztam kereskedelemben, szerencsémre majdnem mindig tudtam nyugodtam ebédelni, emiatt sosem zártunk be.  Vidéken  rajtam kívül, mindenki harangszóra ebédel?
Ilyen a mi formánk, eljutunk egy gyerekbarát helyre, tetszik, beleszeretünk, aztán feledésbe merül, mert autó hiányában megközelíthetetlen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése